Onze werkwijze 

Om u enig inzicht te geven over onze aanpak hebben wij een resumé gemaakt van een aantal inhoudelijk controleerbare statements over onze organisatie. Deze uitspraken zijn in het kort een weergave van onze werkwijze en de beleving bij onze opdrachtgevers: 

  • Begeleiding en coaching van de uitvoerend personeel zijn uitstekend geregeld en garandeert u een correcte naleving en uitvoering van de afgesproken werkzaamheden en huisregels. Zo wordt elke nieuwe medewerker bij aanvang van de werkzaamheden minimaal 3 werkdagen 1 op 1 begeleidt en geïnstrueerd door onze kwaliteitsmanager;
  • Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is bij ons op een heldere een praktische wijze geïntegreerd in de dagelijkse bedrijfsvoering. Al onze producten en dienstverlening worden methodisch getoetst aan de gevolgen voor de samenleving en het milieu.
  • Wij garanderen elke opdrachtgever continuïteit in personeelsbezetting en kwaliteit door haar projectmatige aanpak en gedreven vak opgeleid personeel;
  • Met slechts 1 telefoonnummer om te onthouden voor zowel personeel als opdrachtgever dragen wij zorg voor een correct en spoedige afhandeling van elk verzoek, opmerking of calamiteit. Dit nummer is 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar. 
  • Duurzaamheid is één van de belangrijkste punten waar wij ons mee bezig houden. Al onze schoonmaakproducten zijn volledig duurzaam ontwikkeld, brengen geen schade toe aan het milieu en hebben minimaal een Europees Ecolabel.
  • De ultieme vorm van duurzaam ondernemen is Cradle to Cradle. Het betekent dat de grondstoffen die je gebruikt volledig hergebruikt kunnen worden, zonder hun waarde te verliezen, dit is terug te zien in al onze afvalzakken. Elke afvalzak is oneindig recyclebaar zonder zijn waarde te verliezen.

Wij zijn duurzaam, dus u ook! 
DROP heeft als eerste Nederlandse schoonmaakbedrijf het gebruik van papier volledig uitgebannen. Ons bedrijf verbruikt geen enkel velletje papier meer. Onze buitendienst hebben allemaal een tablet waar ze alles digitaal kunnen opschrijven, verwerken en delen met de binnendienst. Schoonmaakmedewerkers melden zich digitaal aan tijdens hun dienst en communiceren door middel van een digitaal logboek. Kiest u voor ons, dan neemt u automatisch deel in de toekomst van morgen. 

Betrouwbaar zaken doen 
Wij begrijpen als geen ander hoe belangrijk zaken doen is. Een betrouwbare partner is hierbij geen uitzondering. DROP is een solide onderneming, daarom kunt u bij ons ten alle tijden de Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen van de Belastingdienst opvragen. Hiermee laten wij zien dat er geen onbetaalde achterstallige premies zijn.

Branche erkende voorwaarden 
DROP maakt gebruik van de branche erkende algemene voorwaarden van OSB (Ondernemersorganisatie Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten). Deze algemene voorwaarden geeft de opdrachtgever standaard extra onderhandelingspositie. Geen verborgen kosten, of kleine lettertjes.

Vind hier eenvoudig een vacature die bij u past

TERUG